2 Aralık 2012 Pazar

Ne kadarda sorunlarımız var değil mi?

                                                Ne kadarda sorunlarımız var değil mi?
Merhaba arkadaşlar..Bugün pek bi duygusalım galiba..Neden diye sorduğunuzu duyar gibi oldum Neden mi?
Bugün bi yere gittim bir hastaneye kanser hastalarının yanına beni götüren kişilere teşekkür ederim çünkü oraya gitmek bugün haytımda bazı şeyleri değiştirdi düşüncelerimi ve düşüncelerin değişmesi insan hayatındaki en önemli şeymiş.. Oralara giderseniz yolunuz düşerse kesin gidin çünkü gerççekten insanı fazlasıyla etileyen yerler özellikle burcunuz balıksa. Bilirsiniz balıklar fazla duygusal olurlar ya hani..Neyse konumuzu saptırmayalım..Bugün ne öğrendiğime gelirsek mutlu olmayı öğrendim arkadaşlar hayatınızda önemsediğiniz o saçma sapan sorunlar varya o hasta insanları görünce o kadar küçük kalıyorki..
O insanlar kanser ve hayatlarında çok az zamanları var her an ölebilirler ama onlar bunu önemsemiyor hayata hala gülerek bakıyorlar..
O insanlara sarılamıyorsunuz bile o kadar kırılgan geliyor ki size o kadar zayıflar yani..Ama yinede hayata gülümsüyorlar..
Bugünden önce sırf sevgilim benden ayrıldı diye hayatımın boka sardıgını düşünmüştüm biliyomusunuz yani sırf sevgilim benden ayrıldı diye berbat giden bi hayatım vardı..Sigara içiyordum evet ben bagımlısı degildim fakat arada bir içiyordum hani..
Ama oradaki insanlar daha 28 - 30 yaşındalar ve çocukları var..Bazıları sırf çocuklar bebekleri üzülmesin diye annelerine akrabalarına yalvarıyorlar getirmeyin bebğimi üzülmesinler diyolar..
Ne kadar ilginç değil mi? Onlar hayatlarını önemsemiyorlar ne kadar yaşacaklarını bilmiyorlar hala gülümsüyor inadına devam ediyorlar gülmeye..
                                                     Hala sizin sorunlarınız var mı?

1 yorum:

  1. Kesinilkle katılıyorum kanka. Hayat bu mal şeylerin üzüntüsünü çekmek için çok kısa. En iyi yak bi sigara, gülümse gitsin. Aha da bende böyle düşünüyorum işte kanıtım http://haticehayal.blogspot.com/2012/12/bugunden.html

    Bu arada seni çook özledim benden ay olarak büyük olan sarışın ikizim^^

    YanıtlaSil