3 Aralık 2012 Pazartesi

Kalemlik..Hobiler

Hohohoho yine ben.. Canım sıkıldı bişeyler yazıyım derken geçen gün yaptğım kalemlik gözüme çarptı geçenlerde kalemlik yaptım evet ben yaptım çok şaşırtıcı geldi dimii?? Bu konuda fazla yeteknekliyim canlarım kekeke övünmek gibi olmasın.(bildigin kendimi övdüm be. :D)
Ne zaman canım sıkılsa bu tarz şeyler yaparım can sıkıntısından yaptığım için masrafa gerek yok. :D
Neyse fazla uzatmadan yaptığım kalemliği sizlere sunuyorum övgüyle..(egoist oldugum bir gerçek)



1)Öncelikle eski bir blue jeani alıyorsunuz.
(Gördüğünüz gibi düğmesi bile gitmiş arkadaş ahı gitmiş bahı kalmışş) 
:)







                             


3) Dikiş makinasında güzelce birleştir.(yani dik.) Dikiş makinan yoksa sorun yapma elle de dikebilrsin.
Çaktırma bende dikiş makinamı BİM'den aldım. (Bim olmasa napardık..) :D




                           
4) Hoşuna giden boncuklarla süsleyebilirsin.(Ben evde olanları kullandım masrafa gerek yok.)
                                                                              :D



5)Veeee işimiz bitttiii...Sıra şimdi içine kalemlerini koymaktaaa...


6)Son olarakta ben duvara astım ve böyle duruyor benim hoşuma gitti ya sizin :) Yaa ben böyle masamda kalem kutu falan sevmiyorum kullandığım hepi topu 5 kalem zaten fazlasıyla dağınık olduğum için anca böle  toparlayabiliyorum kendimi  :D








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder