10 Kasım 2012 Cumartesi

Belki Bir Gün..

Aşk...

Aşk nedir peki..Aşk bir insanı sevmek mi ömrün boyunca başkasını düşünmeden onu sevmek bu aralar aşk fazlasıyla kişiselleşti değil mi? Sana aşığım diyenler yalan söyleyenler sevmediği halde birileriyle çıkmalar falan bu nasıl bir çocukluktur böyle ben küçükken hep aşkın kutsallığına inanırdım aşkın sadakatine  aşkın masumluğu ve ona ne kadar kızsa da yanına geldiği anda her şeyi bi kenara bırakıp sarılmak yaşamadım yaşamayı isterdim benim annem babamda yaşamadılar bunları kimseden görüp öğrenmedim ama aşkı gerçek aşkı yaşayana her zaman imrenmişimdir ve bunun devamında gelecektir.

Aşk yoktur diyenleri saçma buluyorum bu nasıl bir öngörüdür öyle yaşadın mı hadi yaşadın diyelim zamanında köpek gibi sevmedin mi aşkından ölmedin mi? Onsuz napıcam ben diye düşündüğün birisi olmadı mı kaybetmekten korktuğun hani..Eğer olduysa aşk yok diyemezsen çünkü bir zamanlar ona aşıktın belki hislerin hala geçmemiştir fakat söyleyemiyorsundur kalbinde yaşıyorsundur ha? Hayır ben bunları yaşamadım diyorsan hiç konuşma arkadaş daha yaşacağın çok şey var.

Bana yaşadın mı da bu kadar konusu yosun yaşın kaç vs şeyler dediğiniz duyar gibiyim yaşım 17 evet belki yaşamadım veya yaşamışımdır ama hep aşkın kutsallığına inanırım.Hayatıma elbet giren çıkan birileri oldu ve olacaktır ama önemli olan pişmanlık duymamak keşke dememek bence izlediğim bir dizide görmüştüm ‘Aşk asla özür dilemek zorunda olmamaktır.’ diyordu bence aşk asla pişman olmamaktır çünkü..


LOVE RAİN 

                                                          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder